דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אני לא מצליח בעסק 

מאת    [ 17/06/2013 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1721 פעמים ]

עם עובדות לא מתווכחים!

יועץ עסקי חייב להיות מהמגזר הפרטי!

לא מטי, לא בוגרי אינסטנט קורסים, לא שומעי הרצאות למינם, לא מתעתעים בחושים (כמו הקוסמים) להיות מדריך לעסקים חייבים להיות מקצועיים, כאלה שקרסו וקמו, כאלה שמכירים את עולם העסקים והשיווק על בוריים, כאלה שעברו על בשרם את כול המהלכים הטבעיים שצריך לעבור איש עסקים משופשף בטח ובטח במצב הקיים היום!

 אני מוצא בעלי עסקים בעלי חברות ויזמים שדבר ראשון רצים אצים להם לכוון "מטי" מצוין מבחינה רעיונית זה הדבר הכי נכון לעשות, אבל עסקים שמחויבים להצליח, עסקים שמחויבים לשרוד, עסקים שמבינים שעסקים זה לא משחק ילדים, ולהתנסות על פי מה שמספר לך יועץ עסקי ללא הכשרה מתאימה ההימור כמוהו כהימור על העסק!

 כ-יועץ עסקי אני חייב להבהיר  מה זה יועץ עסקי או מי שנותן ייעוץ עסקי, האם יש בית ספר שמכשיר יועצים עסקיים, האם יש קורסים שמכשירים יועצים עסקיים, האם יש תואר ליועץ עסקי. כן יש קורסים ליועצים עסקיים, יש בית ספר שמכשיר יועץ עסקי! וכן, במכללה לומדים מנהל עסקים וכלכלה, אבל מהלימוד אינסטנט ועד העבודה בפועל בשטח המרחק הוא רב ורב עד מאד. בעלי עסקים ומנהלי חברות אשר חייבים ייעוץ עסקי או ליווי עסקי, חייבים לדעת מהו יועץ עסקי נכון לעסק שלהם, יועץ עסקי נכון זה לא רק כזה שפותר בעיות, מכניס את המספרים לדוחות אקסל, אומר לשלוח דיוור ישיר או להקים אתר אינטרנט פועל להשגת הלוואה למימון העסק, יועץ עסקי כזה הוא ההבדל בין רפואה ציבורית לרפואה פרטית מחייה ומנשימה. זה בדיוק ההבדל בין סובארו ל-לקסוס, והשאלה היותר רצינית והחשובה מה חשוב לעסק או לחברה שלך.

 כ יועץ עסקי אני יכול להתחייב כי אם אני בצעירותי הייתי לוקח מלווה עסקי כמו שאני היום ללקוחות עסקיים הרבה מאד עוגמת נפש, מפח נפש, היו נמנעים ממני, אבל אני כמו כולם, העזרה היחידה שביקשתי אתה גם היא ממוסד מפואר כמו "מטי" אך כך היו התוצאות!

 כמי שנותן ייעוץ עסקי אני ער למצב הכלכלי בהם נמצאות חברות או עסקים חדשים שרוצים להיפתח, אבל דווקא במקום הזה החיסכון הוא חסרון, מאחר והיכולות של יועץ עסקי "טוב" כזה שבא מהשטח ולא מספסל הלימודים בשיטת אינסטנט או כאלה שלא הצליחו בתפקידי ניהול אחרים.

 ייעוץ אסטרטגי הוא מעיקרו של עסק היום במצב העכשווי, וכך גם צריכה להיות ההתיחסות של בעלי העסקים או החברות לגביו, צריך לדעת לקבל אחריות ולהבין שכבעל עסק אתה תמיד בורח לחלקים הקלים ביותר בעסק ולא לאלה הדורשים טיפול, מקצועיות, ניסיון, תמרון, רעיון, שיווק, פרסום, ניהול כספי וכ"ד. 

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב